czwartek, 6 lutego 2014

Dobra to jest ostatni post na dziś (chyba).
Jest u mnie na noc 6-cio letnia siostra cioteczna. Siedzimy, rozmawiamy, śmiejemy się. Niby młoda, ale coś ma w sobie, że uwielbiam jak u nas nocuje. Zawsze coś robimy, ale dziś nie mam na nic ochoty, bo na same ferie zachorowałam. :C Smutno trochę, ale cóż.

Z tego co wiecie jestem Kwiatonator i Saszanator.
Dziś będzie o Saszanators. <3

Podziękuję kilku osobom za kilka rzeczy. A więc:
Saszan:
- Dziękuję Ci za wszystko. Za to, że jesteś. Zawsze próbujesz znaleźć chociaż chwilę dla Saszanator. Jeśli Cię widzą uśmiechają się. Twój pierwszy singiel wzbudził we mnie wiele łez, ale to były łzy szczęścia i dumy. <3 Kocham Cię. Nauczyłaś mnie, że nie trzeba zwracać uwagi na hejty i hejterów i nie przejmować się nimi. Nauczyłaś mnie także tego, że trzeba spełniać swoje marzenia. :*
Aria Ada Konrad:
- Dziękuję Ci za to, że założyłaś grupę Saszanator, stworzyłaś wielką rodzinę, która wspiera siebie nawzajem i Saszan. Dzięki tej grupie wiele się nauczyłam. Jeśli piszemy ze sobą sprawiasz, że się uśmiecham, bo zawsze potrafisz pocieszyć. Jeśli spełniasz swoje marzenia, spotykając swoich idoli i cieszysz się tym, ja cieszę się Twoim szczęściem. <3 Dziękuję, Kocham Cię Siostro. :*
Patrycja Świderska:
- Dziękuję za wszystko. Zawsze potrafisz pocieszyć, spełniasz swoje marzenia. Twój uśmiech sprawia, że ja się uśmiecham. Nie wiem co jeszcze pisać. Kocham Cię siostro. <33 Dzięki Tobie i Adzie poznałam przyjaźń internetową. :*
Iza Zalewska:
- Dziękuję Ci za wszystko. Za chwilę poświęconą na omegle, na grupie, na czacie na fb, potrafisz pocieszyć. Dzięki Twoim filmikom śmieję się cały czas. Patrząc na Twoje zdjęcia z dzieciństwa śmieję się, ale jednocześnie łza mi się w oku kręci, bo taki mały człowieczek wyrósł na kogoś wspaniałego. Dziękuję i Kocham Cię. :*
Kamu Szymańska:
- Kocham Cię. Jesteś moją przyjaciółką internetową. <3333333333 Jesteś wspaniała. :*
Kasia Aleksandrowicz:
- Przyjaciółka internetowa. Dziękuję, że jesteś, kocham Cię. <333333333 Cudowna i śliczna. ;*
Jutro dokończę. Jeśli kogoś nie ma to przepraszam. <3

3 komentarze:

  1. Współczuję, że jesteś chora na ferie:/ Zdrowiej szybko!
    Świetny blog, będę wpadać częściej! :)

    Jeśli masz chwilę wejdź na mojego bloga - http://truuefriendss.blogspot.com/ , prowadzę go z przyjaciółką i dopiero zaczynamy.
    Obserwuję i liczę na rewanż ;3

    OdpowiedzUsuń