wtorek, 4 lutego 2014

Witajcie ♥

Hej , jestem Patrycja , dopiero  zaczełam pisać bloga, no to poznajmy się trochę na początek kilka faktów o mnie :
1. Lubię poznawać nowe osoby
2. Ulubione kolory to: niebieski, fioletowy, zielony, czerwony. 3. Lubię sobie czasami pośpiewać, chociaż nie umiem. 4. Ciągle siedzę na stronach internetowych. 5. Mam wielu idoli.6. Wolę chodzić w rozpuszczonych włosach, ale często mi przeszkadzają. 7. Podobają mi się proste włosy, ale mam kręcone. 8. Słucham rapu, hip-hopu najczęściej oraz reggae. 9. Mam 3 letnią siostrę. 10. Wierzę w przyjaźń damsko-męską. 11. Kocham pieski . 12. Data urodzenia: 19.12.2001. 13. #Belieber, #Directioner, #Saszanator, #Kwiatonator, #Arianator, #Jereminator, #NavyRihanna, #Farnaholic, #ArmiaJasiuu, #Mixers, #Fanka BEDNARKA. 14. Woj. Warmińsko-Mazurskie. 15. Nie przepadam za czytaniem .

Dobra to tyle :) Do następnej ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz