wtorek, 25 lutego 2014

Pytania & Odpowiedzi.♥


Heej. <3 Dawno mnie tutaj nie było, ale wiecie.. Nauka, szkoła itp. Nie było czasu i pomysłów, ale dziś postanowiłam, że dodam notkę pt. Pytania & Odpowiedzi.♥




Ile masz lat?
  Mam 12 lat, rocznikowo 13. :3
Gdzie mieszkasz?
  Okolice Nidzicy, warmińsko-mazurskie. <3
Twoje hobby?
  Nie mam. :D
Masz rodzeństwo?
  Tak mam siostrę, Nikolę. :*
Jak nazywają się twoi rodzice?
  Ewa i Jarosław. :P
Twoje ulubione danie?
  Nie mam. :D
Twój ulubiony zespół?
  One Direction. <3333333333333
Do jakich fandomów należysz?
  Nie należę do fandomów. Ja należę do rodzin. <3
Wokalista, którego nie lubisz.
  Katy Perry czy jak to się pisze, Jessi J. 
Twoje marzenie.
  Spotkanie wszystkich z grup z FB i moich idoli. <33
Twój ulubiony napój?
  Soki kOcHaM <3
Twój styl ubierania?
  Ubieram się jak normalna, luzacka dziewczyna. ; D
Masz zwierzę, jeśli tak ja się wabi?
  Pies-Nero, Suczka-Lucjana, Kotek-Mruczek, Rybki xD
Ulubione zwierzę.
  Te co mam. <333333333333
Zwierzę, którego nie lubisz.
  Nie lubię myszy, szczurów...Twoja ulubiona liczba.
  6, 8 <3
Twój ulubiony kwiat. 
  Dawid Kwiatkowski się liczy? *.* nie no. Róża. <3
Twój ulubiony dzień tygodnia.
  Piątek. <3
Czy kochasz swoje paruffki? xD
  Jasne. <3
Twój Ulubiony kolor?
  Niebieski i fioletowy *.*
Za co kochasz Saszan?
  Nauczyła mnie wielu rzeczy, za to, że kocha Saszanator, stara     się zrobić wszystko, aby nas uszczęśliwić... <3333333333 Po       prostu kochana. <3  
Jakie rodzaje filmów lubisz oglądasz?
  Komedie, horrory. :#
Masz chłopaka?
  Mam .; D
Masz swoja najlepsza przyjaciółkę?
  Mam. ;DJesteś wysoka czy niska?
  Na swój wiek to raczej wysoka. XDJesteś nieśmiała?
  Aż za bardzo. ;D
Kiedy masz urodziny ?
 19 grudzień. :3
Jaki masz kolor oczu ?
  Niebieskie. <3 :*Jak poznałaś Saszan?
 Ask. Jej profil mi się pojawił na stronie głównej. ;D
Od kiedy jesteś Saszanator?
  16.07 <3
Wymień osoby, które kojarzysz z Saszanators.
  #Aria Ada Konrad. ♥
#Patrycja Świderska. ♥
#Iza Zalewska. ♥
#Maciek Piotrowski. ♥
#Radek Tryfon. ♥
#Tomek NobQ Kokot. ♥
#Ola Głowicka. ♥
#Zuza Grabowska. ♥
#Karolina Moskwa. ♥
#Angelika Jabłońska. ♥
#Martyna Marczenko. ♥
#Michał Borowski. ♥
#Weronika Wagner. ♥
#Kamila Mazur. ♥
#Sara Śliwińska. ♥
#Kuba Hajs Gołaś. ♥
#Asia Kolankowska. ♥
#Nicole Dzionek. ♥
#Aleksandra Trześniowska. ♥
#Agata Kaczmarek. ♥
#Ola Smorońska. ♥
#Julita Matys. ♥
#Marta Ada Czarnocka. ♥
#Izabella Bernacka. ♥
#Natalia Tuśka Ślązak. ♥
#Julia Zimna. ♥
#Oliwka Burkacka. ♥
#Wiktoria Siodłak. ♥
#Madzia Napierała. ♥
#Zuza Pietrowska. ♥
#Weronika Szymikowska. ♥
#Patrycja Fila. ♥
#Alicja Gabrysia Greń. ♥
#Wiktoria Balcerska. ♥
#Patrycja Kępińska. ♥
#Asia Blewąska. ♥
#Roma Kowalczyk. ♥
#Kasia Aleksandrowicz. ♥
#Marlena Wolanin. ♥
#Oliwia Świątczak. ♥
#Martynka Ryciak. ♥
#Asia Kropisz. ♥
#Kasia Szałkowska. ♥
#Julia Nowak. ♥
#Kacper Józefaciuk. ♥
#Julia Karpińska. ♥
#Zuza Rymaszewska. ♥
W jakie lubisz grać gry?
  Ubieranki. <3333333333333
Pijesz/palisz?
  Nie, nie. ;D

O czym byście chcieli poczytać w następnej? Pomysły w komach. :D Do następnej, buziaki. ♥ :*

7 komentarzy:

  1. Można dopisać mnie do Saszanators, obserwuję ;d

    http://pastel-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pytania :)
    Może obserwacja za obserwacje? :)
    nikusiaalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie kojarzysz? ( Julia Karpinska ) o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://mystersdaria.blogspot.com/?m=0
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń