czwartek, 6 lutego 2014

Początek najlepszej przyjaźni




Teraz opowiem o początku najlepszej przyjaźni czyli o przyjaźni z Zuzą, a więc zaczynam. 

Zaczęło to się w 3 klasie podstawówki. Normalna dziewczyna imieniem Zuzanna, która chodziła do szkoły do Nidzicy oraz tam mieszkała, przeprowadziła się w nasze strony, zaczęła chodzić do naszej szkoły. My jak zawsze z dziewczynami siedziałyśmy w tym samym miejscu czyli przy oknie w klasie Języka Polskiego. Z początku była wstydliwa, więc sama nie przyszła do nas. Przyszła z dwiema starszymi dziewczynami. Zapoznałyśmy się z nią. Najbardziej zaczęła się dogadywać ze mną. Zaczęłyśmy się kłócić z dziewczynami, które znałam i znam od przedszkola. Zaczęła się przyjaźń, która trwała przez tyle lat do dziś. Jak w każdej przyjaźni zdarzały, zdarzają się kłótnie, ale to nie zmienia faktu, że jest moją przyjaciółką. <3
Dziękuję, że jesteś.<3 Kocham Cię :* Wierzę, że spełnimy swoje marzenia, będzie więcej lat spędzonych razem. :* 


_________________________________________________________________________________

A teraz kilka dialogów, opisów. <3
- Całkiem Ci odbiło? 
- Nikt nie jest wiecznie normalny.-Co robisz? 
-Maluję. 
-A co malujesz?
-Twój strach, że kiedyś odejdę. 
-Ale przecież ta kartka jest pusta.
-Widocznie wcale się tego nie boisz...
__________________________________
Scooby: Ja też mam odejść? 

Kudłaty: Nie… przyjaciele nie odchodzą.__________________________________-Przyjaciolko ... czy Ty ... ? 
- tak najdroższa, kocham Cię ! 
-a czy Ty ... ? 
- tak, zawsze bede przy Tobie !
-a czy ja ... ? 
- tak, Ty zawsze mozesz na mnie liczyc !
-a czy bedziesz... ?
- tak, bede z Toba plakac ! 
-a ... ? 
- tak, tak smiac sie z Toba tez bede ! 
-a czy kiedy ... ? 
- tak, kiedy bedziesz potrzebowala pomocy - pomoge Ci ! 
-a czy wiesz, ze ... ? 
- oczywiscie, ze wiem, ze moge na Tobie polegac ! 
-i ze ja ... ? 
- i ze Ty zawsze mi pomozesz !
- wiesz na pewno tez, ze gotowa jestem ... ?
- tak, wiem ze gotowa jestes zginac za mnie! ja tez dla Ciebie zrobie wszystko !
- Przyjaciolko ... wiesz ... 
- wiem, wiem ja rowniez dziekuje Ci za to, ze jestes ! 
-najdrozsza ... jeszcze tylko jedno pytanie ...czy Ty ... ? 
- nie, nie czytam w Twoich myslach ... 
-to skad ... ? 
- ja to po prostu czuje! czy nie wiesz, ze przyjaciele rozumieja sie..tak..
- tak, bez słow . <3
____________________________________________________________________________ 

Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.
____________________________________________________________________________
"Przyjaciel to jest ten, kto dla Twoich łez poświęcił swój uśmiech."
"Uśmiech jest wszystkim ale jedynie dla prawdziwych przyjaciół."
"Możesz zgromadzić przeróżne skarby, ale najcenniejszym jest prawdziwy przyjaciel."
_______________________________________________________________________

W komentarzu piszcie tematy, bo nie wiem o czym pisać. <3 Do następnej . :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz